CRM

Τι είναι το CRM;

To CRM είναι ακρωνύμιο των λέξεων Customer Relationship Management και είναι ακριβώς αυτό, ένα σύστημα διαχείρισης των σχέσεων με τους πελάτες. Το CRM καλύπτει πολλές παραμέτρους που τελικά ενώνονται σε ένα ενιαίο σύνολο. Μπορεί δηλαδή να είναι:

  • Η στρατηγική – φιλοσοφία που εφαρμόζει η κάθε επιχείρηση όσον αφορά τις αλληλεπιδράσεις της με υπάρχοντες αλλά και δυνητικούς πελάτες-στόχους.
  • Οι διαδικασίες που ακολουθεί μια επιχείρηση για να εφαρμόσει την στρατηγική της, π.χ.  ο εξοπλισμός, το προσωπικό, τα διαγράμματα ροής κ.α.
  • Η τεχνολογία που χρησιμοποιεί η επιχείρηση για να επιτύχει σε όλα τα παραπάνω. Η τεχνολογία σήμερα αποτυπώνεται σχεδόν σε απόλυτο βαθμό στο λογισμικό CRM που χρησιμοποιεί μια επιχείρηση.

Τι κάνει ένα λογισμικό CRM;

H διαχείριση των πωλήσεων είναι πολύ σημαντική για τα περισσότερα λογισμικά CRM. Το πόσο έμφαση δίνει ένα λογισμικό CRM στις πωλήσεις έχει να κάνει με το ίδιο το είδος της κάθε επιχείρησης και την στρατηγική της.

Φυσικά τα λογισμικά μπορούν να παραμετροποιηθούν σε μεγάλο βαθμό με βάση τα ζητούμενα της κάθε επιχείρησης.

Ένα CRM μπορεί να είναι χρήσιμο εργαλείο για μια επιχείρηση σε ένα μεγάλο εύρος διαδικασιών όπως:

  • Προοπτικές πωλήσεων
  • Marketing
  • Τεχνική υποστήριξη
  • Customer care
  • Αποθήκευση πληροφοριών όπως email, τηλέφωνα, κοινωνικά μέσα, προτιμήσεις επικοινωνίας
  • Διατήρηση των αλληλεπιδράσεων ενός πελάτη με την επιχείρηση εμφανίζοντας ακόμη και την ώρα της επικοινωνίας πληροφορίες που μπορούν να βελτιώσουν τελικά την ίδια την εμπειρία του συνομιλητή
  • Διατήρηση των πελατών
  • Προσπάθεια επανάκτησης χαμένων πελατών
  • Μείωση κόστους Marketing
  • Human Resources
  • Αλυσίδες εφοδιασμού
  • Διαχείριση προμηθευτών και συνεργατών
  • Αύξηση της παραγωγικότητας
  • Διευκόλυνση της συνεργασίας μεταξύ ομάδων
ΜΕΓΕΘΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΩΝ
ΑΝΤΙΘΕΣΗ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ

Λεωφ. Βουλιαγμένης 604Γ
Ελληνικό Αττικής, Τ.Κ 167 77

ΤΗΛΕΦΩΝΟ

Copyright 2020 – Designed by DARC